حجاب زن اختصاص به خود و خانواده ندارد

آیت الله جوادی آملی می فرمایند: حرمت زن نه اختصاص به خود زن دارد .

نه مال شوهر  و نه ویژه برادران و فرزندانش می باشد.

همه این ها اگر رضایت بدهند قرآن راضی نخواهد بود چون حرمت زن و حیثیت زن به عنوان حق الله مطرح است.

 حجاب زن حقی است الهی و عصمت زن " حق الله " است .

زن به عنوان امین حق الله از نظر قرآن مطرح است.

زن باید این مسئله را درک کند که حجاب او تنها مربوط به خود او نیست تا بگوید من از حق خودم صرف نظر کردم.

حجاب زن مربوط به مرد نیست که بگوید من راضی هستم.

حجاب زن مال خانواده نیست تا اعضای خانواده رضایت بدهند.

حجاب زن حق الهی  است.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : شنبه 7 شهريور 1394برچسب:, | 20:16 | نویسنده : محمد رحیمی |